Wednesday, February 25, 2009

Shadow

assalamualaikum...
waalaikuussalam...

letih skit gamak 2,3 hari ni.
pagi kelas, tgh hari sukan, ptg training.
nk buat assignments pon malaih bak kate piduih...
piduih mmg mcm tu..malas2 pon dpt tggi jgk resultnya..
usaha tgga kejayaan..bkn tgga rumah ye kawan2.

mane dealer ni? lama giler x update blog..sibuk mendealer ke?
bkn nye nk bg free kt aku..
dasarrr.....

kagum start 15-17 March..
asignment pulak setambun nk kene hntr mggu tu..
mmg terbaik lah...hahaha

ade sorang kwn ni, dh la tido awal kt rumah, pegi kelas pon ngtk lg..
awat ntah? kenyang mkn puluit kot..

terasa hambar skit menulis blog mlm2 ni..

masalah? problem?
ada la setimbun jgk..
sama timbun dgn assgmnt..keh3...
masalah itu masalah ini..keh3..

malas dh nk menaip...
dealer pon bz memanjang jer sejak jd dealer ni..hahaha

babai...

oh ye, at last pkai cookies..hahaha..promote skit..dasarrrrr...
cookies tu apedie? cookies tu biskut la...hambar..

ok babai
-togockpakuhambar-

nah gmbr skit...kasi up skit...xde gmbr x bermakna lah post aku ini..dasarrr



dasarr togo,
mengendap pulak aku taip ni..

jeles la tu..auk..auk

11 comments:

Qarl said...

dealer tu = syah?

hahahambar

all d best kagum!!!

tp utamakan pelajaran gk!!!

kejar pointer blik!

paeh said...

amboi...mcm la aku dpt rendah...

the NERD said...

ade sorang kwn ni, dh la tido awal kt rumah, pegi kelas pon ngtk lg..
awat ntah? kenyang mkn puluit kot..


sapo??

siti said...

buruk

Qarl said...

kan... aku ting tong kot..

sbb pressure sket lately nih

sem2 ni plays drama quizzesnya mmg gampang!!!

esok kuiz lagi!!!

aku tau : PAEH BOLEH! hahaha

MOHD FIRDAUS IBRAHIM said...

amboi3...
servis padu nampak...
peace yooo...hahaha
shopping sakan pok cik paes...
nic pix anyway...kononnya...
dasarrrrrrr...

paeh said...

byk pulak komen..ingtkan xde org komen..dasarrr semuanya...

sape lg klu asyik ddk makan puluit...hahaha...mcm la kite ni ngate kt KK sdri..perasan..

boleh blah ke?hahaha

amboi3 piduih

Miss Zahidah Zakaria said...

hahaha
masalah setimbun dgn asement!

padan muka! ;D

NAEM:a wait-er said...

sapa yg dok mkn puluit tuh??

habaq mai kt check.tidok ja keja dia no...


aku rasa mcm aku ja che paeh oii.

ni nak habaq mai,aku bukan saja2 ngantok dlm kelas k.
aku nih not feeling well 2 3 4 hari kebelakangan ni.
aku pn,sedikit penaat dg n kerja yg setambun.

nk buat mcm mn,mmg dh nama pon blajaq,mcm tu la gamak.
sembang pon banyak,sebab tu kerja x jalan.sah2 la aku nih mcm siput[haikal yg ckp aku mcm tu...]hmm...
entah la...

nk buat mcm mn gamak?

terusla bercakap,
tp kerja kena la buat.
ni x,gamak ada discussion,sembang 1jam 45 minit,lg 15 minit br buat kerja,
mengata org la..
mengata kt pak guard lg,
mengata diri sendiri,
bagi tips2 lg.
mcm mn,
jawab sikit che paeh?

kilodkoo said...

sape gamak mkn puluit tuh??
ko ke??
hahahhaha
kagum?
sports day?
sukantara??
saringan??
ASSIGNMENT??
TEST??
TASK???
TUTORIAL???
PRESENTATION??
hahahah
cmne tu??

NAEM:a wait-er said...

semua di atas!!